Bij DutchDoll zijn we ontzettend trots op de kwaliteit van onze producten en service. We begrijpen echter dat er soms zaken mis kunnen gaan. Op deze pagina leggen we onze garantievoorwaarden en ons beleid inzake klachtenafhandeling uit.
DutchDoll doet altijd haar uiterste best om haar producten in topconditie aan te leveren. Iedere DutchDoll wordt uitvoerig gecontroleerd voor transport. Daardoor is de kans op een defect zeer klein. Toch kan er altijd onverhoopt iets misgaan.
Schade bij aankomst
Is jouw DutchDoll® beschadigd aankomen? Neem dan direct contact op met onze klantenservice. Gebruik hiervoor ons contactformulier. Hierin beschrijf je het probleem en wat volgens jou mis is gegaan. Stuur ter ondersteuning een foto en/of filmpje mee. Dit maakt het voor ons gemakkelijker om jouw klacht te beoordelen en snel een oplossing te vinden.
Snelle afhandeling
Wij willen je klacht binnen 2 werkdagen afhalen. Lukt dit niet, omdat er wellicht meer onderzoek nodig is, dan brengen wij je hiervan op de hoogte.
Passende oplossing
Afhankelijk van je situatie, zullen wij je een passende oplossing bieden. Dit kan zijn in de vorm van vervanging of reparatie. In de meeste gevallen zijn beschadigingen met een eenvoudige reparatie op te lossen.
Als je product binnen de garantieperiode kapotgaat en het gaat om een fabricagefout, geldt de wettelijke garantie. In dit gevallen kan DutchDoll® overgaan tot reparatie of vervanging van het product.
Wil je je DutchDoll® laten repareren? Soms vragen we jou om het defecte product naar ons op te sturen. In veel gevallen sturen we je een reparatiekitje waarmee je je pop zelf kunt repareren.
Je kunt geen aanspraak maken op de garantie wanneer je product niet meer goed werkt door hoe jij het gebruikt hebt. Bijvoorbeeld als je je DutchDoll® blootstelt aan extreme hitte of direct zonlicht. Daarnaast zijn de volgende onderdelen uitgesloten van de garantie: nepwimpers, nepnagels, vingers, pruiken en schade aan de vingers en/of elastomeer.
Als de garantietermijn verstreken is en/of er sprake is van gebruikersschade, dan staat ons team ook gewoon voor je klaar. Gebruik hiervoor ons contactformulier. Beschrijf wat het probleem is en wij proberen binnen 2 werkdagen een inhoudelijke reactie te geven.
Je klacht indienen
Gebruik hiervoor ons contactformulier. Beschrijf wat het probleem is en wat volgens jou een goede oplossing is. Wij proberen je klacht binnen 2 werkdagen af te handelen. Lukt dit niet, bijvoorbeeld omdat er meer onderzoek nodig is, dan brengen we je hiervan op de hoogte.
Kom je er samen met ons niet uit?
Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden via Stichting WebWinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.